Lunagang

Waarschuwing: deze pagina is een kopie van een backup uit 2007 en nog niet nagekeken. Het is mogelijk dat er plaatjes ontbreken.

Tribal Totem

Moeilijkheidsgraad: Gemakkelijk

Lengte: Kort

Startpunt: Praat met Kangai Mau in Brimhaven.

Alleen voor members: Ja

Eisen: Je hebt 21 Thieving nodig.

Benodigde spullen: 90 gp voor bootreizen tussen Ardougne en Brimhaven


Kangai Mau vertelt je dat hij van de Rantiku-stam afkomstig is. Als je vraagt wat voor stam dat is, vertelt hij dat het een trotse en nobele stam op Karamja is. Helaas zijn er mensen van zee gekomen die hun land hebben ingepikt. Zeg dat je op zoek naar avontuur bent of vraag wat hij in Brimhaven doet. Hij zal vertellen dat hij iemand zoekt die op missie wil gaan. Je moet naar een huis in Ardougne, het huis van Lord Handlemort. Hij heeft hun totempaal ingepikt voor zijn privémuseum. Zeg dat je hem terug zal brengen.

Ga naar Ardougne en loop vanaf de boot richting de general store. Tegenover de Estate Agent is een groot huis. Probeer daar in te gaan. De deur zit op slot, ga dus een praatje maken met de tuinier, Horacio. Misschien kan hij je binnenlaten. Hij zal je begroeten en zeggen dat het een mooie dag is. Vraag wie hij is. Hij vertelt dat hij Horacio Dobson heet en de tuinman van Lord Handlemort is. Vraag of hij de achterkant ook doet. Dat doet hij. Nu vraag je vanzelf of het niet lastig is om in de achtertuin te komen met al die beveiliging van het huis. Horacio vertelt dat dat niet zo lastig is. Hij heeft de sleutels, de honden kennen hem en hij weet de combinatie van de deur. De combinatie is de middelste naam van Lord Handlemort. Je vraagt wiens naam dat is. Nu ziet de tuinman in dat hij een fout heeft gemaakt: hij praat niet meer met je.

Loop naar het huis van de Estate Agent. Dat is het huis ten zuiden van het huis van Lord Handlemort. Pak het boek van tafel en lees het. Het is een toeristische gids, die alle dingen uit Ardoung beschrijft. De volledige naam van Lord Handlemort staat op pagina 5: Lord Francis Kurt Handlemort. Dat moesten we hebben.

We moeten nu in het huis van Lord Handlemort zien te komen. Ga naar Wizard Cromperty. Hij is in het huis in het noordoosten van Ardougne. Hij begroet je en herkent je, omdat hij van Wizard Sedridor heeft gehoord over je hulp in de Rune Mysteries quest. Cromperty is een uitvinder en tovenaar. Vraag wat hij allemaal heeft uitgevonden. Hij vertelt je nu over een teleporteerblok.Als je dat middel ergens neer zet, kun je daar heen teleporteren. Je kunt vragen waar dat blok nu is. Dan vertelt hij dat dat blok nu onderweg naar de Wizards' Tower is. Daar zal hij nu nog wel niet zijn. Hij heeft nog niets gehoord van de tovenaars daar. zijn pakje wordt verstuurd via de RPDT. Vraag hem of je geteleporteerd kunt worden. Hij waarschuwt je dat het gevaarlijk kan zijn, maar trek je daar niets van aan.

Je wordt nu naar een aantal kratten bij de haven geteleporteerd. De krat ten oosten van je is voor de Wizards' Tower. Doorzoek de twee kratten die op elkaar staan in het noordoosten van het huisje. Dit zijn kratten voor Lord Handlemort. Haal het adreslabel er af en stop die op de krat die voor de Wizards' Tower bestemd is. Vraag nu aan zo'n RPDT employee of hij de krat kan bezorgen, dat doet hij voor je

Loop nu weer terug naar Wizard Cromperty en laat je weer teleporteren. Je komt nu in het huis van Lord Handlemort. Ga naar de gang van het huis en probeer in de westelijke kamer te komen. Je moet nu KURT als combinatie van het slot op de deur invullen, dan kun je er in. Ga de trap nog NIET op, dat is een val! Als je toch in de val bent gelopen, moet je naar het zuiden van de grot gaan, de ladder op gaan en je opnieuw laten teleporteren bij Wizard Cromperty. Klik eerst met de rechtermuisknop op de trap. Je ziet dan de plaats waar de val is en je onthoudt hem, zodat je er niet in loopt. Je kunt nu wel veilig te trap op. Doe dat dus. Pak de totempaal uit de kist en ga het huis via de voordeur weer uit.

Breng Kangai Mau de totempaal terug. Hij bedankt je hartelijk met wat thieving xp en vis die gevangen is door zijn stam.

Beloning: 1.775 Thieving xp. 5 sword fishes

Quest points: 1

Quests waarvoor je deze quest nodig hebt: Geen

Over deze pagina

Met dank aan Quest_Luke voor bijdragen aan deze pagina.

Heb je een verbetering voor deze pagina? Stel een wijziging voor!

RuneScape is een handelsmerk van Jagex Ltd uit Groot-Brittannië
© Lunagang 2004 - 2024

Lunagang maakt gebruik van cookies voor het opslaan van instellingen, het verzamelen van statistieken en om passende advertenties weer te geven. Door deze balk weg te klikken of de website blijven te gebruiken, ga je akkoord met ons cookiebeleid.